poniedziałek, 22 marca 2010

Lublin


Zastanawiam się jak ludziom żyje się w Lublinie. Ja Lubię to miasto i oswajam się z myślą, że spędzę tu życie. Może dlatego, że nie potrzebuje dużych sklepów, centrum z wieżowcami, czy szerokich autostrad. Oczywiście chciałbym żeby w Lublin do tego dążył. Dla mnie najważniejsi w tym mieście są ludzie. Cieszę się, gdy ktoś z moich znajomych znajduje pracę, albo odnosi sukces we własnej firmie. Wiem, że będzie mógł zostać w Lublinie i budować naszą małą ojczyznę.

Zdarza mi się bywać w urzędzie pracy i widuję kolejkę po zasiłek. To już nie napawa mnie takim optymizmem. Jest w Lublinie wielu ludzi, którym żyje się ciężko. Mam nadzieje, że będzie ich z czasem coraz mniej. Dzięki temu, że będzie więcej możliwości pracy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz